【情人節餐廳 2021】大嶼山海景餐廳Bathers情人節套餐 飽覽泳灘美景歎威靈頓牛扒/軟心朱古力撻

文: LorLor Lee
2021.01.15

情人節將近,位於大嶼山的海景餐廳Bathers特別推出情人節三套餐,讓大家可以在大嶼山寧謐優美的泳灘渡過一個難忘又浪漫的情人節。菜式包括有威靈頓牛扒、香菇意大利寬麵、香橙軟心朱古力撻等等,各位男/女朋友不放睇睇這間情人節餐廳介紹啦!

坐擁大嶼山下長沙泳灘美景的海景餐廳Bathers,於2月14日推出情人節限定三道菜套餐,餐廳選用新鮮食材炮製不同菜式,務求為食客炮製最上等的佳餚。

前菜方面,任選一款的菜式有炒墨魚配墨西哥香腸、雪莉酒牛油及烤酸種麵包;布拉塔芝士配蕃茄、羅勒及火箭菜;及蟹肉周打湯配薯仔及歐芹湯。主菜方面同樣可選其中一款,分別有威靈頓牛扒配炒薯仔、甘筍及芥辣醬;盲鰽配燒西蘭花苗及莎莎青醬;及香菇意大利寬麵配菠菜、蒔蘿及黑椒。至於甜品則是令人不能抗拒的香橙軟心朱古力撻配雲尼拿忌廉及熱朱古力醬,另外還可加配$100享用香檳乙杯。

有興趣的朋友記得預先訂位喇~

活動資訊

  • 日期2021年2月14日 - 2021年2月14日
  • 地址 南大嶼山下長沙泳灘32號
  • 人均消費$201 - $400
  • 開放時間星期一至五 11:00 - 21:30 星期六至日及公眾假期 09:00 - 21:30

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓