Lady M首次推出純素甜品 全新純素朱古力撻登場!不含蛋奶/無麩質

文: LorLor Lee
2021.01.18

一眾食素的朋友留意啦!Lady M將會首次推出首款純素甜品—全新純素朱古力撻,以全植物材料製成,不含蛋奶,亦不含麩質。讓一眾素食者都可以品嘗到精心炮製的甜品,Lady M粉絲們不妨試試新品啦~

Lady M即將推出首款為素食者設計的純素朱古力撻,甜品不含蛋奶成分,而撻皮以杏仁粉取代傳統麵粉,也不含麩質。餡料則是以椰子奶及純素黑朱古力調製而成的朱古力醬,底層亦有海鹽焦糖醬,面層以脆可可碎為裝飾,為柔滑餡料增添豐富口感。

純素朱古力撻($62/件)會於122日起在香港分店供應,稍後亦會於澳門店發售。另外都可以在網上預訂 6 吋純素朱古力撻,有興趣記得mark定時間去試試Lady M 新品啦!

活動資訊

  • 地址 Lady M全線分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓