【名牌首飾】CHANEL 2021春夏季飾品晒冷 耳環/襟針/手鏈/項鏈入門價$3000起

文: Tracy Chan
2021.01.18

不少女生都喜歡購買CHANEL的首飾,CHANEL最近就公開了2021年的春夏季飾物,包括耳環、襟針、手鏈、手鐲、項鏈等,最平$3000就可以入手,價錢較親民,是作為CHANEL入門的好選擇。

CHANEL的耳環一向都大受歡迎,當中以雙C款式最為經典,價錢由$3000起。(點擊圖片睇款式及價錢)

除了雙C耳環外,亦有其他耳環新款式,全部都設計十分精緻, 並綴以玻璃珍珠、水晶等材料。(點擊圖片睇款式及價錢)

另外,還有9款全新襟針,不少都簡約大方。(點擊圖片睇款式及價錢)

除此以外,手鏈、手鐲及項鏈亦有大量新款,有齊不同風格,方便配搭造型。(點擊圖片睇款式及價錢)

來源:CHANEL 

活動資訊

  • 地址 CHANEL

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓