【新年禮盒2021】英國朱古力品牌Charbonnel et Walker新年賀年禮盒 松露黑朱古力/開心果朱古力

文: LorLor Lee
2021.01.28

臨新新春,英國朱古力品牌Charbonnel et Walker推出期間限定的松露朱古力新年禮盒,讓大家可以跟親友好友一同分享喜悅!禮盒選用著名的松露黑朱古力Dark Chocolate Truffles,另外亦有開心果松露朱古力Pistachio Truffles,兩款口味,買來送給鐘意食朱古力的朋友就最啱啦!

英國品牌Charbonnel et Walker是榮獲英國皇家認證的朱古力專門店,今個農曆新年就隆重推出限定松露朱古力新年賀年禮盒。

人手製禮盒的以金紅色為主調,配以傳統中式花紋設計帶來濃濃賀年氣氛,送禮自用皆宜。新年限定禮盒特別選用著名Dark Chocolate Truffles$228),濃郁黑朱古力包裹著軟心ganache,再以名貴金箔點綴。

另一款備受香港人喜愛的Pistachio Truffles$228)以新年必食的開心果為主角,獨特果仁香配上朱古力。

農曆新年限定賀年禮盒將於全新中環太子大廈pop-up店發售,或者透過網上商店都可以訂購,有興趣的朋友別錯過喇!

活動資訊

  • 地址 中環太子大廈1樓137-138號舖近側
  • 人均消費$201 - $400
  • 開放時間星期一至星期日 上午11時正至晚上8時正

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓