【新年好去處2021】Funko新春限定店登陸The ONE!4大影相位/巨型反斗奇兵玩具箱/限量福袋

文: 張凱淇
2021.01.22

香港首間Funko期間限定店正式登陸尖沙咀The ONE,從即日起2021年至2月28日,場內將設4大影相位,包括巨型迪士尼與彼思動畫《反斗奇兵》場景佈置,以及《新世紀福音戰士》初號機與《鐵甲奇俠》大型公仔,期間亦販售多款Funko POP!精選玩具,有興趣的朋友,不妨約實朋友一齊去影相!

Funko新春限定店設多個影相位,其中全新巨型《反斗奇兵》玩具箱就最為矚目!走進寫著《TOY STORY 4》Funko POP!玩具箱內,就猶如化身迷你版卡通人物,與好友一起合照就最適合不過!另外巨型版Funko POP!鐵甲奇俠及胡迪公仔裝置亦搶眼站在店內;而如果你是《新世紀福音戰士》的粉絲,就更加不容錯過與初號機合照的機會!

限定店內更優先發售3大Funko POP!熱賣系列,活動期間亦推出新春限量福袋,有興趣的朋友,記得mark低日子啦!

圖片/資料來源:The ONE

活動資訊

  • 日期2021年1月22日 - 2021年2月28日
  • 地址 The ONE UG2中庭
  • 開放時間11am - 9pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓