【荃灣美食】人氣親民立食壽司店立鮨壽司進駐荃灣 新設座位!壽司最平$9起+新張免費送海膽杯

文: LorLor Lee
2021.01.28

鐘意食壽司的朋友又有沒有食過人氣立食壽司店「立鮨壽司」,壽司價錢親民抵食,最平都是$9起!立鮨壽司分別在銅鑼灣、旺角及尖沙咀都設有分店,近期宣佈首次進駐新界區,立鮨新分店登陸荃灣路德圍掃街熱點。新張期間更免費送迷你海膽三文魚籽杯,荃灣街坊們都多一個食日本菜的好地方喇~

這間人氣立食壽司店「立鮨壽司」分別在銅鑼灣、旺角及尖沙咀都設有分店,而近期首次進駐新界區,新開立鮨壽司荃灣分店,選址於路德圍一帶。今次新店同時增設了座位,而主打價錢親民抵食的壽司,最平$9起!

新張期間1月21日至2月11日,只要Tag一個荃灣的朋友,即時可以免費堂食迷你海膽三文魚籽杯(原價$48),每日數量有限,送完即止。

▼▼按圖即睇立鮨壽司MENU▼▼

來源:FB@立鮨 Sushi Tachi

活動資訊

  • 地址 荃灣路德圍26-42號安富大廈地下6號舖
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓