【尖沙咀美食】尖沙咀新開大地色系Cafe 主打越南菜!檸檬焦糖燉蛋/流心蝦多士/生牛肉河粉

文: Elly Lee
2021.02.05

尖沙咀美食繁多,更雲集了多國人氣美食。最近尖沙咀新開一間大地色系Cafe「Another One」,裝潢簡約,溫柔色tone讓人感覺非常舒服,不論門口還是Cafe裡面都有很多打卡位。咖啡店更罕有地主打越南菜式,水準不俗,小店的招牌生牛肉河粉和流心蝦多士都非常受歡迎。最近更推出情人節限定甜品,不論賣相還是味道都令人滿意。即刻睇下有咩好食啦!

尖沙咀Cafe「Another One」裝潢簡約清新,溫柔的大地色調吸引了不少人慕名而來!Cafe裡面更有不少打卡影相位。這裡除了可以嘆咖啡,仲可以食到越南河粉、法式三文治和各式各樣的越南菜式。甜品更有驚喜!

這碗招牌火車頭牛肉粉($92)相當受歡迎。用上牛骨熬煮的湯底味道十分香濃。河粉爽口,而配料份量亦有很多,有牛丸、牛展肉、生牛肉和牛柏葉,好豐富。而芽菜、青檸和辣椒粒是另外附上的,讓客人可以隨個人喜好添加。

牛油果法式三文治($64),份量大,餡料足。

流心芝士蝦多士($70)有驚喜。多士香脆,半融芝士配上鮮蝦和蝦膏餡料,食落好滋味。

甜品方面,有最近推出的情人節限定甜品。用上Ruby Chocolate做的玫瑰花,配上香滑奶油和酥脆的酥皮,賣相一流之餘,香甜美味,啱晒情人節與伴侶一同享用。另外,香芽檸檬焦糖燉蛋($56)都一樣吸引。香芽味道挺突出。

飲品方面,Peach Passion Fruit Tea($45)味道清新。喜歡飲咖啡可以選擇Flat White($42),或是比較特別的Espressoda($48),有3層漸層效果,打卡一流。

活動資訊

  • 地址 尖沙咀堪富利士道6-6A號爵寓地鋪
  • 人均消費$101 - $200
  • 開放時間星期一至日,早上11:00 - 下午06:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓