【銅鑼灣好去處】魔法少女市集搶先睇!雲集美少女戰士/百變小櫻/小魔女Doremi絕版玩具

文: 張凱淇
2021.02.16

各位美少女戰士粉絲快來集合!從2021年2月19至21日期間(為期3天),中古玩具店「Yuen YuenToy魔法少女日常」將於銅鑼灣舉辦以魔法少女為主題的「MG新年市集の惡運退散」,全層約1000呎,雲集全港15檔特色攤位,販售充滿少女感覺的手作、中古玩具如《美少女戰士》等產品,同場亦設扭蛋機及現場塔羅占卜,相關地址等資料,即睇以下詳情!

全新市集選址銅鑼灣波本德大廈二樓,全層佔地約1000呎,結集《美少女戰士》、《百變小櫻》、《小魔女Do Re Me》、《魔界女王候補生》及《小忌廉》等卡通作品的商品,從文具、雜貨、甚至是市面上超罕見、店主特地從日本搜羅回港的中古絕版玩具都能在此找得到,過千件產品限定登場,豐富程度可說是包羅萬有!

 

當中有《美少女戰士》的水晶球發聲占卜玩具、權杖、變身器;《小魔女Do Re Me》的魔法棒、公仔;《百變小櫻》的夢之杖、魔杖鏡子、魔法陣美妝盒,及日本一番賞等產品,新年期間更有限定版$68 MG福袋,內含8-12件歷代魔法少女的中古玩具及生活用品,相信粉絲們一定會為之瘋狂!

 

現場更設扭蛋機、夾公仔機及現場塔羅占卜,到場的朋友只要讚好活動專頁>>按此<<,更能獲「MG魔法利是」,內含以《飛天豬財入水》、《金銀魔法屋》、《魔女仙美美》為設計概念的魔法卡,隨機一張,數量有限,送完即止,有興趣的朋友,趁機會一定要來參觀!

 

 

 

活動資訊

  • 日期2021年2月19日 - 2021年2月21日
  • 地址 銅鑼灣波斯富街21-27號本德大廈二樓(KFC旁)
  • 開放時間1:00pm-9:00pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓