【便利店新品】7-Eleven獨家發售OmniEat新系列 黑椒新肉絲意粉/芝麻燒汁新肉絲米線/新豬肉燒賣

文: LorLor Lee
2021.02.23

最近愈來愈多人加入素食行列,7-Eleven就與Green Monday合作獨家發售兩款OmniEat新膳食系列產品,包括黑椒新肉絲意粉和芝麻燒汁新肉絲米線,亦有點心類的新豬肉燒賣和新豬肉鮮蔬水晶餃,讓食素的朋友都能享用香港經典美食!

7-Eleven便利店獨家發售兩款OmniEat新膳食系列產品,包括主食類的黑椒新肉絲意粉、芝麻燒汁新肉絲米線,而點心類的新豬肉燒賣和新豬肉鮮蔬水晶餃則與Green Common同步發售。Omni Eat新膳食系列無添加味精和防腐劑,經典港式茶餐廳風味的黑椒新肉絲意粉和芝麻燒汁新肉絲米線採用了OmniPork Strip新肉絲,含豐富蛋白質、低飽和脂肪及零膽固醇之時,口感媲美真肉絲,放入微波爐加熱後即可食用。

新豬肉燒賣以天然薑黃作調色的全手工製燒賣皮,包裹著OmniPork新豬肉、香菇和馬蹄等餡料,燒賣入口彈牙多汁;水晶餃餡料精選了六種鮮蔬:蘑菇、粟米筍、甘筍等,加上OmniPork新豬肉製成,粒粒飽滿彈牙。兩款點心含零膽固醇和反式脂肪,讓注重健康人士也能享受傳統中式點心。

一系列OmniEat新膳食產品除了在7-ElevenGreen Common食到以外,更登陸了7-Eleven x Deliveroo外賣平台,可以線上落單,讓你隨時隨地亦都可以食到,有興趣就記得試吓啦~

活動資訊

  • 地址 7-Eleven全線分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓