【銅鑼灣好去處】銅鑼灣皮革小物工作坊 DIY皮革手鐲/卡片套/玫瑰花

2021.02.26

剛過完情人節,轉眼又就快到白色情人節,如果你喜歡手作或者想親手自製禮物給另一半,不妨嘗試DIY皮革小物,包括手鐲、銀包、卡片套、消毒洗手液套等,可以發揮創意之餘,亦可自製獨一無二的飾物~

位於銅鑼灣嘅LCM皮革工作室,提供多種皮革體驗。工作坊全程由導師親自講解及示範,可以速成學識整手鐲、卡片套、消毒洗手液套等等。

皮革手鐲步驟︰

首先選擇自己鍾意的皮革顏色,剪兩塊相等長度的皮,再將兩塊皮兩端剪圓邊,然後畫上直線。

選擇自己想要的字母,刻上其中一塊皮的表面。再沿直線釘孔,再於背面塗上膠水,然後貼上手鐲。再沿釘孔再釘一次令兩塊皮釘孔對齊,然後選擇線的顏色,穿針後沿釘孔縫線,之後剪走線頭,用打火機修飾線頭。

用打磨機磨平手鐲邊緣,再用磨刀修飾,最後用床面處理劑封邊就完成!

工作室亦提供高階皮革課程,有皮鞋、皮袋、皮製玫瑰花等可以選擇。有興趣的朋友可以>>按此<<報名。

活動資訊

  • 地址 香港銅鑼灣富明街寶明大廈4樓J室
  • 人均消費$201 - $400

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓