【西環美食】西環新開人氣手工麵包 自設工場新鮮出爐!486層酥皮Unicorn Puff/酥皮蛋撻/肉桂卷

文: LorLor Lee
2021.03.15

最近在西環新開的手工麵包店Soft Thunder Bakery吸引了不少人街坊光顧。店鋪自設工廠,每日新鮮出爐多款麵包酥點。當中推介招牌468層酥皮Unicorn Puff,糅合了拿破崙和忌廉筒而成,鮮煮吉士餡夠足!另外酥皮蛋撻亦日售高達700個,富濃厚蛋香。經過西環的朋友不妨一試這間誠意麵包烘焙店啦~

位於西環新開的手工麵包店Soft Thunder Bakery主打多款麵包酥點,自家製作的酥皮選用法國牛油,每一款都散發濃厚牛油香味。店鋪自設工廠,每日新鮮出爐,吸引不少街坊光顧。

Unicorn Puff,採用法國牛油製作的酥皮,每個都圈足6-7層,新鮮焗製,再唧上自家鮮煮不同口味的吉士餡。

一共有四種口味選擇:原味吉士、朱古力、榛子、抹茶。口感鬆脆,餡料好足料,即時食到底都仲有餡!

Custard Tart蛋撻同樣人氣之選,每日最多可以賣出700個!採用酥皮作為蛋撻撻皮,加入以全蛋黃、忌廉、砂糖製的蛋漿,每日新鮮製作及出爐!除了原味之外,還新推出Mocha口味,中間餡料更會食到法國朱古力

牛角包,有27層酥皮,層層分明,咬落酥脆充滿淡淡牛油香。

肉桂卷,加入肉桂粉及韓國黑糖製作,濕潤鬆軟!

自家出品招牌吐司,以糯米湯種製成,口感軟糯煙韌,與生吐司相似。

經過西環的朋友不妨一試這間誠意麵包烘焙店啦~

活動資訊

  • 地址 西環北街29-31號鴻利樓地下A號舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓