日清合味道杯麵變身迷你蠟燭!滿滿鮮蝦/肉粒湯料神還原日清原味Cup Noodle

文: 劉紀彤
2021.04.01

近年大熱的香薰蠟燭愈出愈多造型,除了有市面上見到的乾花蠟燭、蛋糕造型蠟燭,最近更出現日清合味道杯麵蠟燭!蠟燭神還原日清原味Cup Noodle,用了杯麵紙質製造碗蓋,更有滿滿的鮮蝦、肉粒湯料,細節位做到足,非常神似,鍾意食杯麵的朋友仔可以買返個放床頭啦!

日清合味道杯麵蠟燭用了和杯麵相同的紙質製造,打開後有滿滿的鮮蝦、肉粒湯料,非常神似!

日清杯麵蠟燭唔會過期,不過記得唔可以食用!有興趣的朋友可以>>按此購買<<,售價為$86一個,放屋企、公司可愛又特別!

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!