3位數買愛馬仕!Hermès全新胭脂系列登場 8大色號+價錢一覽

文: Tracy Chan
2021.04.17

奢侈品牌愛馬仕Hermès推出全新胭脂彩妝系列!Hermès去年初首度踏入彩妝界,推出唇膏系列,今年就全新推出胭脂系列,一共有8個色號可以選擇,價錢只需數百元,大家可以親民價入手Hermès。

愛馬仕Hermès全新的胭脂系列Rose Hermes已於4月15日起開賣,一共有8個色號,可以配合不同風格的妝容,每款售價為$600。胭脂盒以白色及金色為主色,胭脂上更有Hermès字眼的壓印,高級感十足。而且Hermès胭脂與早前的唇膏系列一樣,用完後可以購買保充裝,非常環保。

點擊圖片睇Hermès胭脂全系列色號:
除了胭脂外,Hermès Beauty還新推出了BLUSH BRUSH 胭脂掃及TRAVEL BLUSH BRUSH 旅行胭脂掃,不但設計簡約,斜角刷毛更容易上妝。
來源:

Category" target="_blank">Hermès  


活動資訊

  • 地址 Hermès

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓