【寵物友善餐廳】大埔狗狗餐廳 歎迴轉壽司、蒸籠點心

文: U Magazine
2021.04.30

帶狗狗去街街,當然要搵返間pet-friendly嘅餐廳,讓主人同狗狗都可以坐低食嘢休息一下。這間大埔的寵物友善餐廳Buzz and Grill Cafe 去年開業,今年3月再在旁邊開新分店Buzz 2。本店用型格黑,分店換上優雅白,場上掛着一幅幅穿着古典洋服的小狗西洋畫,每一幅都真有其狗,全是店主和熟客所養的小狗肖像,當然包括店長貴利和奶茶。

餐廳最出名就是狗狗menu款式夠多、賣相造型又夠可愛,啱晒同毛孩一齊影靚相打卡。迴轉壽司造型最得意,一盤有10款小食,可以畀幾隻狗狗一齊分享開party。仲有點心拼盤,用蒸籠上,可以扮同毛孩一齊去飲茶。家長嘅菜式則以西餐為主,有意粉、漢堡、沙律和全日早餐。寵物和主人的食物分開兩個獨立廚房製作,確保衛生安全。店內狗狗可以落地自由走動,也有掛勾可以扣起狗帶,固定好比較活潑百厭嘅狗狗。

芝士肉醬千層麵 $38
每層麵之間夾着鴨肉碎、甘筍、番茄、西芹,面層還有香濃芝士。

英式全日早餐 $98
All Day Breakfast 相當抵食,有齊煙三文魚沙律、炒滑蛋、蕃茄、焗豆、香草腸、煙肉和牛角包,卷成玫瑰花造型的煙三文魚和煙肉很有誠意!
門口擺放着玩具車,狗狗可以一起揸車車。

店內也有賣狗狗小食和飾物。

牆上的狗狗畫都是真有其狗!認唔認得貴利同豆豆呢?
這樣與狗友邊吃美食邊談天說地,悠閒大半天。

Buzz 2
地址:大埔東昌街6-16號東昌閣地下B號舖
電話:5936 6251
營業時間:12pm - 10pm

活動資訊

  • 地址 大埔東昌街6-16號東昌閣地下B號舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓