【名牌手袋】LOEWE Nano Balloon手袋香港開賣 入門首選!親民價萬元入手

文: Tracy Chan
2021.05.04

西班牙名牌LOEWE近年備受女士歡迎,品牌的其中一個人氣手袋Balloon最近新推出迷你尺寸。Nano Balloon不但外型精巧細精緻,而且價錢十分親民,只需萬元出頭即可入手,是LOEWE入門的平價之選。

早前品牌預告新產品LOEWE Box Set時就率先公開了Nano Balloon Bag,令一眾女士相當期待。而Nano Balloon Bag於5月就正式在香港開賣,售價只需$10600,相較Hammock、Puzzle等經典款來說,價錢可謂十分親民,是平價的入門之選。

LOEWE Nano Balloon Bag沿用Balloon的索繩水桶包設計,可以放入日常用品,容量足夠。另外,更可肩背、斜背或手提3種不同揹法。據官網顯示,Nano Balloon Bag共有7種顏色,包括:啡色、白色、黑色等。

點擊圖片睇Nano Balloon Bag顏色:
來源:LOEWE 

活動資訊

  • 地址 LOEWE

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓