【屯門好去處】屯赤隧道浩和街最新3大影相位!港版邁亞密/夢幻紫色花田/海岸燈塔

文: 張凱淇
2021.06.06

有冇諗過係香港都可以偽旅行,影到邁亞密的美景?最近位於屯門的屯赤隧道附近浩和街就有個被譽為「港版邁亞密」的新打卡聖地,沿海堤壩旁有超大草地、整列棕櫚樹及無敵海景,充滿熱帶風情!而附近浩和街路旁亦有開滿紫色馬櫻丹的花圃,非常夢幻,大家記得bookmark低啦!

屯赤隧道入口附近的沿海堤壩最近成為新打卡熱點,堤壩旁除了有超大草地、及無敵海景外,更有整列棕櫚樹,再加上藍天白雲,好似去咗邁亞密渡假般!沿著堤壩就可飽覽270度海景,拍照更會影到海天一色的美景,不過周末人流比較多,想影無人的堤壩就最好平日去啦!而一直走到盡頭會見到燈塔,亦是打卡的好地方,但附近沒有圍欄,拍照時一定要注意安全。

在海堤附近的另一打卡點就是超大片紫色馬櫻丹花田了!路傍的兩片花田種滿了紫色馬纓丹,馬櫻丹的花期較長,幾乎全年都會開花,特別在春末至秋季盛開,極具觀賞價值,大家記得要mark低時間去打卡啦!

 

交通方面,由於位置較偏僻,所以自駕會最方便;另外亦可在屯門港鐵站坐K52巴士,到望后石站下車,再步行20-25分鐘至浩和街。


 

活動資訊

  • 地址 浩和街(屯赤隧道入口附近)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓