【上環好去處】港島堅巷公園紅白積木城堡3大打卡影相位! 扭計骰公廁/積木城堡/紅白樓梯

文: David Tse
2021.06.14

上環除了PMQ元創方商場以外,其實還有一個別有風格的隱藏好去處,堅巷公園,整個公園都是紅白色調,充滿童話風,彷如置身積木城堡!還有可愛的扭計骰公廁和小型噴水池,公園內四周的樓梯與步道都十分適合影相,大家打卡必去,跟小編一齊黎睇下啦!

堅巷公園位於上環半山堅道,早於1990年已經建成,至今已經30年!公園主要以紅白色調作設計,彷彿來到巨型積木樂園,富有童真的感覺。

公園中一個十分特別的地方,便是扭計骰造型的公廁。正方體紅白色格仔的設計,遠看完全看不出是一間廁所,玩味十足!

而貫穿公園內的紅白間樓梯也是另一個一個不錯的打卡位,一家大細一同前來,相信小朋友亦會相當喜歡。公園雖然不算很大,但四圍都有影相位,值得一去!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓