Lady M夏日限定爆谷千層蛋糕 新鮮爆谷+焦糖朱古力醬

文: Tracy Chan
2021.06.12

Lady M新推出爆谷千層蛋糕。Lady M香港第8間分店將於6月17日在鰂魚涌太古坊開幕,新店獨家率先發售首度於香港推出的夏日限定口味「爆谷千層蛋糕」。蛋糕加入新鮮爆谷製成,滲透着爆谷的焦香味道,面層另塗上焦糖朱古力醬,有興趣的朋友記得試試喇!

Lady M夏日限定口味爆谷千層蛋糕加入新鮮爆谷製成的爆谷忌廉保留了柔滑可口的質感,同時滲透着爆谷的焦香味道,將之均勻地塗在超過 20 層的透薄班戟之間,每一口也滿是香甜味。蛋糕面層另塗上焦糖朱古力醬,飾以色澤金黃的焦糖脆爆谷,增添多層次口感,並散發甜蜜誘人的焦糖香氣。

件裝爆谷千層蛋糕 (港幣 $75) 將於 6 月 17日至 23 日於鰂魚涌太古坊店率先獨家發售,6 月 24 日起則於全線香港及澳門 Lady M 分店有售。6 月 17 日起亦會開放原個蛋糕預訂 (6 吋 - 港幣 $480;9 吋 - 港幣 $750)。
另外,Lady M全新推出 Lady M Bon Bon 糖果系列,搜羅多款精緻的手工糖果和朱古力,配襯簡約優雅的包裝。糖果款式包括色彩繽紛的星形軟糖、可樂冧酒軟糖、酸檸檬軟糖及香檳軟糖等。另更有抹茶脆心朱古力、曲奇朱古力及咖啡朱古力豆。大家可選擇3件裝 (港幣 $268) 或 5 件裝 (港幣 $398) 糖果禮盒。
Lady M 香港第 8 間分店選址太古坊德宏大廈,將於 6 月 17 日正式開幕,太古坊分店亦會於星期一至五供應早晨輕怡包點,包括新鮮製作的蛋沙律牛油麵包漢堡、牛角包及朱古力牛角包。太古坊店只限外賣,不設堂食。

活動資訊

  • 地址 Lady M

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓