【葵芳美食】日本一人燒肉專門店「燒肉Like」6月進駐葵芳!牛小排/和牛/五花腩套餐最平$48起

文: 張凱淇
2021.06.16

日本過江龍一人燒肉專門店「燒肉Like」繼首度插旗香港,進駐沙田新城市廣場後,最近再傳出好消息!全新分店將選址旺角家樂坊及葵芳新都會廣場,目前已圍板,相信絕對是各位牛魔王及日本控的一大喜訊!相關地址資訊,即睇以下詳情啦!

源自日本東京的一人燒肉專門店「燒肉LIKE」,主打「高品質肉類及超值快餐」的燒肉新體驗,一人座位設計,同樣亦深受日本的單身人士所歡迎!而香港分店中,套餐種類同樣有多款選擇,當中分成100g至300g不等的燒肉份量,人氣之選包括有:胸腹肉套餐、豬五花腩&雞腿肉套餐、胸腹肉&橫膈膜肉套餐等,價格落在港幣$48至港幣$100左右,非常抵食!

此外,亦設較高價位的LIKE套餐、牛小排&牛板腱套餐,以及奢華和牛扒套餐,最貴也是港幣$198就能品嚐到和牛滋味,性價比極高!若不夠喉,更可以單點各式肉品種類,如牛舌、雞腿肉及豬頸肉,適合週末前來品嚐!

燒肉LIKE Menu:

目前旺角分店預計即將在今年8月登陸家樂坊地庫近 15,000 呎的全新飲食樓層,而葵芳分店亦預告即將於6月在新都會廣場L1的112號舖開幕,最新消息可關注燒肉Like的Facebook粉絲專頁>>按此<<看詳情。

旺角分店詳情:

時間:預計於今年8月開幕

地址:旺角家樂坊地庫全新飲食樓層

 

葵芳分店詳情:

時間:預計今年6月開幕

地址:葵芳興芳路 223 號新都會廣場L1層112號舖

營業時間:11:00-22:00

圖片及資料來源:燒肉LIKE 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓