【佐敦美食】人氣無骨雞翼包佐敦重開 人手拆骨啖啖肉!必試香蒜椒鹽無骨雞翼包/慢煮豬腩肉包

文: Elly Lee
2021.08.24

講起無骨雞翼包,相信不少人都會想起這間元朗馳名小食店「好包」!最近「好包」終於回歸,新店更選址佐敦,以後大家不用走到元朗都食到美味的無骨雞翼包啦!「好包」主打無骨雞翼包,用上自家製鬆軟意大利包,每隻雞翼都由人手拆骨,極花心思。另一款秘製慢煮豬腩肉包亦成為不少食客的寵兒。全部都是即叫即製,食物相當有水準啊!

「好包」推出全港首創的無骨雞翼包,於元朗開店時已經常常大排長龍,更日賣過百個雞翼包,有時雞翼包更於下午2、3時便已售罄,可想而知有多受歡迎啊。「好包」今次重磅回歸,更坐落熱鬧的九龍區佐敦,引來不少食客特意前來支持啊。

佐敦新店繼續以自家製無骨雞翼包作小店招牌名物,暫時推出5款口味。一個包夾有3隻無骨雞翼,每隻雞翼都由人手拆骨,相當花心思。選用自家製意大利拖鞋包,口感鬆軟。這款香蒜椒鹽無骨雞翼包($40)很受食客歡迎,加入炸蒜令雞翼更加香口惹味,食落仲啖啖肉,好滋味啊。

另一款蜂蜜無骨雞翼包($40)同樣惹味無比。經香煎後的蜂蜜雞翼,微甜焦香。如果不想吃雞翼,亦可試試焦糖洋蔥大啡菇包($40),洋蔥煮得軟腍香甜,配上多汁大啡菇,啖啖都好Juicy!

食肉獸不能錯過這款秘製慢煮豬腩肉包($45),豬腩經過8小時慢煮,入味甚比。再配上自家製糖醋汁,酸甜有致,倍添滋味。

除了無骨雞翼包,小店更有提供多款特色飲料。買包加$10就可換取各式各樣的飲品,例如有健康的菊花薑蜜、菠蘿青檸蜜,又或是解渴氣泡飲品等。

活動資訊

  • 地址 佐敦吳松街131-137號嘉和大廈地下B2號舖
  • 人均消費$50或以下
  • 好包6857 3845
  • 開放時間星期一至日,12:30 - 21:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓