【灣仔美食】灣仔新開高質漢堡快餐店 爆汁肉味超濃!價錢親民!最平$28食到新鮮手打牛肉漢堡

文: Elly Lee
2021.08.30

灣仔美食繁多,最近有間新開漢堡快餐店Boy n Burger進駐灣仔,主打價格親民且優質美味的Burger,最平$28就食到新鮮手打牛肉漢堡,相當吸引。灣仔Boy n Burger選用天然海鹽洞熟成20天,及不含抗生素的英國草飼及穀飼牛肉,每日新鮮手打,因此漢堡肉質柔軟,牛味超濃,而且仲好Juicy添啊。灣仔附近上班的大家千萬不要錯過啦!立即看看有什麼好吃推薦吧。

灣仔新開的Boy n Burger地方寬闊,裝潢大走舊美式快餐店路線。Boy n Burger的所有牛肉漢堡都是嚴選天然海鹽洞熟成20天,及不含抗生素的英國草飼及穀飼牛肉,每日新鮮手打製造。而且餐廳選用的所有蔬菜皆來自本地農場,而其肉類、海產和奶類製品等亦可追溯來源,以作最佳品質監控。

Boy n Burger漢堡款式繁多,最平$28就食到新鮮手打牛肉漢堡啦。招牌Bobby Burger(HK$55)以新鮮烘脆的芝麻麵包夾著兩塊肉汁豐富的手打牛肉漢堡扒,牛肉肉味超濃,而且好Juicy。加入自家秘製醬汁,再配上開胃酸瓜,以及本地種植的新鮮洋蔥、番茄和生菜,口感豐富,啖啖滿足。

另外,只需加$25即可升級至套餐,套餐包括配菜和飲品。配菜可選擇幼薯條、蘋果菜絲沙律或炸薯粒。堂食客人更可無限自助添飲有氣飲料。

Boy n Burger更推出精選迷你漢堡包組合套餐,提供6份或12份不同選擇(HK$150/240),啱晒和朋友、屋企人一同分著吃,可以一次過試勻不同口味啊!

除了滿足嗜牛一族,亦提供雞肉、魚柳和素肉漢堡等選擇,確保所有客人也能大飽口福。

Boy n Burger更設有早餐時段,鬆餅、三文治和漢堡均有供應,啱晒上班一族啊!

活動資訊

  • 地址 灣仔莊士敦道208號3號地舖
  • 人均消費$50或以下
  • Boy n Burger3686 0928
  • 開放時間星期一至日,8:00 - 22:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓