譚仔三哥全新麻辣豬皮螺酸湯米線 椒麻涼拌魚爽肚+鳳梨藍蝶花香梳打

文: Tracy Chan
2021.09.14

譚仔三哥米線推出全新螺酸湯米線!譚仔三哥最新推出螺酸湯米線配海螺片及麻辣豬皮,嶄新的螺酸湯採用海螺切片、爽脆酸筍與酸辣豆角製成,酸爽鮮甜、香辣過癮。另外,更有全新登場的椒麻涼拌魚爽肚和鳳梨藍蝶花香梳打,有興趣的朋友記得試試喇。

譚仔三哥嶄新的螺酸湯採用了來自深海的海螺切片,湯頭味香鮮甜,再加入以傳統古法醃製的爽脆酸筍與酸辣豆角,湯頭酸爽鮮甜、香辣過癮。另外,再配上以麻辣汁炆煮的爽口豬皮,令人愈食愈過癮。

而椒麻涼拌魚爽肚亦全新推出,魚爽肚以涼拌的方式以提昇其味道及口感,配上譚仔三哥秘製椒麻汁與清爽微辣的手拍青瓜,滿足感爆燈。而鳳梨藍蝶花香梳打則以鳳梨及青檸調配以成,不但顏色夢幻,更有清新的花香及鳳梨果茸的清甜和青檸汁的清爽。

活動資訊

  • 地址 譚仔三哥米線

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓