【佐敦好去處】香港小巴文化資料館一日遊推介!1:1紅Van車頭打卡位/搭小巴睇日落/特色晚餐

文: 張凱淇
2021.10.17

週末不妨參加本地一日遊團,帶你遊歷全新好去處!位於佐敦的香港首個小巴文化資料館,最近就推出一日遊紅Van主題活動,參加者可以參觀小巴資料館外,更可以乘坐真實紅Van邊聽老師傅口述小巴業的興衰、邊觀賞香港日落美景,行程內容即看以下消息!

今次紅Van主題一日遊主打3大焦點活動,行程從參觀小巴資料館作為開首,大家可以透過館內展品了解紅Van文化歷史記載,期間更邀請到從事小巴用品超過十年的麥師傅,與團友分享下小巴業興衰及現況,喚起香港人的集體回憶。

及後就會帶大家至特色咖啡館享用晚餐,之後就可以乘坐紅van出發遊歷香港各處,包括參觀九龍仔公園、到龍翔道觀景台看日落,以及再到司徒拔道瞭望台觀賞夜景,途中小巴司機將分享親身職業趣聞,及讓大家學習如何叫下車。行程最後就會於香港站解散,相關詳情即>>按此<<看更多。

詳情

集合時間:14:30

集合地點:巧佳小巴用品公司集合 (油麻地炮台街 39號) 

解散時間:20:00

解散地點:香港站解散

行程時間:6 小時 30 分鐘

預約官網:>>按此<<

圖片及資料來源:kkday

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓