【聖誕好去處2021】P助與粉紅兔兔聖誕冰川登陸香港仔!4大打卡位/3米高粉紅兔兔/玩遊戲送禮品

文: 張凱淇
2021.11.17

日本超人氣角色P助與粉紅兔兔從即日起,至2022年1月9日期間登陸香港仔中心!今年場內將設多個可愛打卡位,包括3米高巨型充氣粉紅兔兔,以及互動遊戲,讓大人及小朋友到場感受可愛冬日聖誕氣氛,詳情即看以下消息!

P助與粉紅兔兔聖誕冰川打卡位

今年香港仔中心就以P助及粉紅兔兔為主題,配合極光聖誕冰川造景,打造全新聖誕好去處!於露天廣場內,就率先有P助與粉紅兔兔星願發光拱門打卡位,在夜空下顯得格外搶眼,加上一旁的P助及粉紅兔兔公仔聖誕樹,及水池中的3米高巨型充氣粉紅兔兔坐鎮,絕對是粉絲必到影相位!

P助與粉紅兔兔挑戰站及互動裝置

位於商場二期二樓更設置「Chok一番挑戰」,顧客只需於商場內消費滿港幣$300,就可以與粉紅兔兔用釣魚一決勝負!大家亦可大玩極光挑戰AR遊戲,獲得指定分數則有機會贏取限量版P助與粉紅兔兔禮品,粉絲不能錯過!而商場四期地下就設有P助及粉紅兔兔互動裝置,根據個人喜好變換粉紅兔兔的不同模樣!

送限定Whatsapp Stickers

而活動期間,同日內於商場6個指定位置成功收集粉紅兔兔圖章,即可下載限定Kanahei’s Small Animals WhatsApp Stickers,有興趣的朋友,不妨到場收集!

圖片及資料來源:香港仔中心

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓