【聖誕好去處2021】荃灣海濱癲噹聖誕遊樂園開幕!5大打卡位/5米高癲噹聖誕樹/美人魚滑梯

文: 張凱淇
2021.12.06

今個聖誕,從即日起至12月底,荃灣海濱將變身成為「維港癲噹聖誕遊樂園」,特別找來本地文創「貓室」,為人氣角色癲噹換上聖誕裝扮,同場更有5米高癲噹聖誕樹,及4.2米高癲噹雪人等打卡位,適合大人帶同小朋友到場放電,詳情即看以下消息!

位於荃灣海濱的「維港癲噹開心村」,自開幕以來一直深受粉絲喜愛,今次就趁聖誕節期間,將環境打造成聖誕遊樂園,焦點主打5大互動打卡位,包括美人魚滑梯、蛋撻氹氹轉,以及聖誕呠呠車和小型癲噹雪榚車,讓小朋友擔任小車長,於場地大飄移!

美人魚滑梯

蛋撻氹氹轉

聖誕呠呠車

當中4.2米高的巨型癲噹雪人,以及5米高的癲噹聖誕樹更是必打卡好去處!兩層樓高的巨型癲噹聖誕樹,是全港第一個會說話和唱歌的癲噹聖誕樹,以單車人力發電,大家只需用盡全力踏單車,就能亮起唯美聖誕燈飾!

另外當然不少得一眾人氣卡通如癲噹、小襪兔、阿讚貓及一眾好友換上全新聖誕裝束與大家見面,活動為免費入場,歡迎各位粉絲,甚至是家長帶同小朋友到場影靚相及放電!

【維港癲噹聖誕遊樂園】活動詳情:

開放日期:即日起至12月底,1月初將會換上癲噹農歷新年裝置

展覽地點:荃灣海濱公園長廊(荃灣西地鐵站B1 出口,右轉步行5分鐘)

入場費用:免費

圖片及資料來源:維港癲噹聖誕遊樂園

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓