【銅鑼灣好去處】《Emily in Paris》展覽登陸銅鑼灣!呈現經典場面/巴黎取景打卡/感受法式浪漫

文: 黃卓瑩
2022.01.13

Netflix熱播劇《Emily in Paris》第二季掀起全城熱話,近日在銅鑼灣Amaz by Lokianno舉行實體展覽。場內呈現了不少劇集經典場面,還展示了女主角Emily在巴黎的生活細節,大家可以一邊打卡,一邊感受劇中的法式浪漫。展覽期由即日起至1月21日,各位劇迷千萬不要錯過!

Netflix熱播劇《Emily in Paris》實體展覽登陸銅鑼灣!展覽場地以法式藝術形式呈現了劇中多個經典場面,包括女主角Emily同坐的巴黎公園、參與的宴會場地、男主角Gabriel主理的餐廳,還展示了Emily在巴黎的生活細節和物品等等。各位劇迷想置身法國經歷其境,記得要1月21日前去朝聖啦!

《Emily in Paris》主題展覽詳情:

展出日期:即日起至2022年1月21日

地點:Amaz by Lokianno, 銅鑼灣京士頓街2-4號地庫

開放時間:星期一至日,中午12時正至晚上九時正

活動資訊

  • 日期2022年1月1日 - 2022年1月21日
  • 地址 Amaz by Lokianno, 銅鑼灣京士頓街2-4號地庫
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓