【商場好去處】4大期間限定店新登場!LEGO/我不是胖虎登陸將軍澳、必買迪士尼限定精品

文: 陳詩明
2022.02.05

各大商場趁農曆新年推出主題期間限定店,LEGO主題登陸將軍澳東港城、荃灣中心有迪士尼必買限定精品、RiCO x Finding Unicorn更首度於香港設期間限定店,各位記得留意期間限定店的開放詳情呀!

1. 東港城

將軍澳東港城推出「樂高® 雲霄虎城」主題期間限定店,除了有多個巨型打卡位,更有期間限定店開催!出售多款獨家虎年主題LEGO®盒裝,還有粉絲必搶的香港傳統人力車街景套裝,絕對充滿香港特色,值得收藏!

東港城「樂高®雲霄虎城」

日期: 即日起至2月28日

時間: 中午12時至下午8時

地點: 東港城一樓展覽場(港鐵坑口站A1出口)

來源:東港城

 

2. 荃灣廣場

各位迪士尼粉絲注意啦!雖然迪士尼樂園因為疫情暫時關閉,但大家都可以在荃灣廣場的期間限定店買到最新的限定精品。設有多款主題精品,包括跳跳虎小袋、TSUM TSUM御守、米奇老鼠罐裝曲奇禮盒,絕對適合節日送禮。

【跳跳好運 虎虎生威】期間限定店

日期:2022年1月15日至2月20日 

時間: 

星期一至四及日 上午11時至下午7時 

星期五、六及公眾假期 上午11時至下午8時 

地點:荃灣廣場L1樓層長廊

來源:荃灣廣場

 

3. 海港城

尖沙咀海港城為大家帶來韓國人氣插畫家RiCO@LCX新春音樂農莊於LCX設置香港首間RiCO聯乘Finding Unicorn期間限定店,售賣多款盲盒及造型公仔,另外更有大吉許願樹、蘋果屋及蘑茹屋打卡位,各位粉絲們萬勿錯過啦!

RiCO x Finding Unicorn期間限定店

日期:即日至2月15日

時間:上午10時至晚上10時

地點:海運大廈三階 LCX 正門 及 LCX Xplus 對出位置

來源:海港城

 

4. 新都城中心

今個虎年有圓碌碌超可愛的《我不是胖虎》登陸新都城中心!想買相關產品可以到「我不是胖虎快閃店」,有多款趣怪主題產品,包括「主題限定大浴巾」、「超大胖虎造型地墊」、「胖虎方型抱枕」等,商場更有4.5米高的巨型胖虎坐鎮,大家記得把握機會打卡啦!

我不是胖虎快閃店

日期︰即日起至2月15日

時間︰中午12時至晚上9時

地點︰MCP CENTRAL & MCP DISCOVERY (新都城中心2期及3期)L1天幕廣場

來源:新都城中心

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓