疫情下香港菜價上漲 豆苗急升至近$100/斤!日式超市買$15可再生豆苗食完可再翻種4次

文: 劉紀彤
2022.02.08

近日疫情嚴峻,有中港司機染疫令香港蔬菜供應緊張,菜價上漲,當中有指平日價錢偏貴的豆苗更急升至近$100/一斤,唔少市民都要捱貴菜!豆苗價格急升,最近一款特別的「可再生豆苗」於網上受到熱議,「可再生豆苗」價錢親民,$15就有一包,而且更可以翻種4次,香港市民想食豆苗除了去街市,亦可以去日式超市睇睇呢款「可再生豆苗」啦!

「可再生」日本豆苗包裝袋背後有埋日文教學,首先切去豆苗可食用的部分,食完可以用剩下的苗根再翻種,而栽種過程亦十分簡單,一個膠盒就種到!

豆苗需要於陽光下栽種,每日亦需要換1-2次水,大約7至10天就可以種出新菜苗!

現時日本豆苗在香港不少日式超市包括一田、吉之島、驚安の殿堂(don don donki)、UNY都買到,行超市見到不妨買嚟試試啦!


緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓