【銅鑼灣美食】人氣麵包店Bakehouse登陸銅鑼灣!選址希慎廣場附近/必食牛角包/酸種葡撻

文: 張凱淇
2022.03.16

由前四季酒店糕餅主廚Grégoire Michaud主理的超人氣麵包店Bakehouse,繼插旗灣仔、中環及尖沙咀後,今被網民發現疑即將登陸銅鑼灣,選址希慎廣場附近,目前已圍板,相信勢必成為港島甜點控的全新買麵包好去處!

人氣麵包店Bakehouse近年一躍成為超具討論度的麵包店界新星,除了有前四季酒店糕餅主廚Grégoire Michaud坐鎮,其主打的牛角包、酸種葡撻、及Cinnamon Roll、冬甩等一系列烘焙美食,每天都準時新鮮出爐,而且味道與口感都備受稱讚,因而吸引許多麵包控慕名而來,過去分店不時出現排隊人龍,可見名氣高企!

而最近就有網民發現,Bakehouse疑即將進駐銅鑼灣,選址希慎廣場後方入口、舊Raze口罩地舖位置,目前已圍板,有興趣的朋友,記得不能錯過啊!

圖片及資料來源:Bakehouse

活動資訊

  • 地址 銅鑼灣啟超道 16 號地下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓