【居家DIY】LEGO最新超熱賣偉士牌Vespa 125電單車!共1106塊零件/75週年版重現經典粉藍色車身

文: 張汝喬
2022.03.27

為了紀念 Vespa 75 周年,今次LEGO全新推出偉士牌Vespa 125電單車,簡直成為車迷必入手收藏品之一!LEGO Vespa 125 電單車模型靈感源自 20 世紀 60 年代的經典 Vespa Piaggio,可以滿足各位模型迷「砌車」的夢想,同時可以加入收藏車隊系列!如有興趣的LEGO迷歡迎跟我一起到Lego Certified Store Hong Kong Kidsland購買,切勿錯過以下內容!

作為Vespa車迷的各位相信都知道LEGO Vespa 125 電單車吸引的原因,模型呈現經典偉士牌125的古典感覺、線條造工都十分仔細,非常有收藏價值!它以經典偉士牌最初生產、吸晴又鮮艷的粉藍色面世,保留經典又罕見的LEGO顏色,怪不得這麼受歡迎!

這部電單車一共有 1106塊LEGO零件,完成組裝後高度約22cm,長度約 35cm。模型的細節絕對是重點之一,它有兩個座椅、電單車必有的車牌、安全帽、備胎和車尾箱都十分齊全,加上深藍色的手柄還有色彩繽紛的鮮花,增加坐偉士牌的浪漫情調!

砌好模型後只要拆開側邊的引擎蓋就能夠欣賞內部精美的結構,而且電單車的前輪和中柱都可以隨意擺動,各位可以跟據自己的喜好隨時更換和擺放電單車的形態,玩樂性很高同時亦十分漂亮,無論是送禮或收藏都十分值得!

各位鍾情於這部浪漫得來又充滿古典魅力的 60 年代經典偉士牌電單車就趕快到LEGO入手一套,在家好好拼砌和欣賞偉士牌的浪漫!

詳情:

價格:HKD 849

Lego Certified Store Hong Kong Kidsland地址:旺角亞皆老街8街朗豪坊12樓1B號舖

購買官網:>>按此<<

 

活動資訊

  • 地址 旺角亞皆老街8街朗豪坊12樓1B號舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓