葵芳好去處 | 巨型汪星人樂園登陸新都會廣場!5大超萌狗狗影相位/4米高柴柴/黑白法鬥仔裝置

文: 曹冰冰
2022.04.22

各位狗狗奴才注意啦!「DOGA大師班」5大超巨型狗狗打卡位由5月上旬至7月17日,登陸葵芳新都會廣場!當中包括4米高巨犬柴柴、法鬥仔、小短腿哥基、夜光空中平台,還會擺出各款可愛專業的瑜伽Pose,想先睹為快就即看以下詳情啦!

葵芳新都會廣場將在5月上旬至7月17日,「DOGA大師班」活動將設置5大超巨型狗狗打卡位,讓各位汪星人們化身瑜伽大師,做出各種高難度瑜伽動作。最受矚目的一定是4米高巨犬柴柴,有著精靈的大眼睛,伸展牠迷人的S型曲線,以及圓圓的「迷臀」。而小短腿代表哥基亦利用瑜伽輪,輕易做出一字馬,簡直萌翻天!

現場還有黑白色法鬥仔,就算有個大肚腩,亦無阻牠把單腳放在瑜伽球上,秀出圓潤平衡的體態。位於樓梯中間有懸吊在半空瑜伽掛布的法鬥仔,俏皮的樣子十分趣緻。

入夜後,大家更可在L4夜光空中平台,欣賞兩邊平台擺放的歐陸簡約發光打卡位,讓你盡情與狗狗們由下午玩到傍晚。新都會廣場將會特設「優先打卡日」,The Point會員憑1,000積分,即可換領電子入場憑證一張,搶先打卡!

新都會廣場「DOGA大師班」

地址:新都會廣場L3 - L4露天廣場
日期:2022年5月上旬至7月17日
時間:10:00-22:00

The Point 會員優先打卡日

日期:確實日期請留意新都會廣場官方Facebook公佈
時間:13:00-21:00(共設8個時段,每時段只限100人)
換領詳情:於「The Point」手機應用程式 - 新都會廣場之「獎賞」頁換領

 

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

資料來源:Metroplaza

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓