尖沙咀好去處|3D版姜濤露齒甜笑任合照!MIRROR成員再度攻佔尖沙咀碼頭熱門廣告位

文: 王庭芝
2022.05.11

各位姜糖、MIRO注意!最近姜濤擔任Darlie好來牙膏的代言人,大家不只看到他的宣傳海報及影片,在5月13日至6月9日期間,於尖沙咀碼頭巴士總站的大型3D戶外廣告位更設置「DARLIE x 姜濤戶外3D笑容打卡位」,可以觀賞到3D版的姜濤廣告,一眾粉絲千萬不要錯過!

尖沙咀碼頭巴士總站廣告位近年多次有MIRROR廣告出現,成為了另類MIRO打卡位,近日姜濤擔任DARLIE好來牙膏代言人,品牌亦睇中這個廣告位,5月13日至6月9日期間推出「DARLIE x 姜濤戶外3D笑容打卡位」,姜糖無理由唔去朝聖吧!

 


 

有別於以往傳統的大型平面廣告板,這次打卡重點在於姜濤會以3D影片的形式「現身」尖沙咀,片段中姜濤將會揮手與粉絲們打招呼,擺出多個甫士讓粉絲們合照,非常特別!姜濤的3D影片將會由早上8時至晚上11時無間斷播放,粉絲記得把握機會!

 

另外,DARLIE好來也會在5月13日推出2款聯乘姜濤的限定套裝,分別是「DARLIEx姜濤的牙膏月曆套裝」和「DARLIEx姜濤的牙刷相架套裝」。以同一訂單購買「牙膏月曆」及「牙刷相架」各一件,更可獲贈一套3張的「5月特別版姜濤透明閃卡」,各位姜糖不要錯過!

 

【DARLIE x 姜濤牙膏月曆套裝】

內附DARLIE雙重薄荷強健琺瑯質牙膏兩支及雙重薄荷多效護理牙膏一支和姜濤月曆一個,月曆共有三個款式。

 

 

【DARLIE x姜濤牙刷相架套裝】

內附DARLIE寬綿.雲柔感牙刷四支和姜濤相架一個。

 

 

【5月特別版姜濤透明閃卡3張】

以同一訂單購買DARLIE x姜濤牙膏月曆套裝一件及DARLIE x姜濤牙刷相架套裝一件,即可獲贈5月特別版姜濤透明閃卡三張。

 

活動資訊

  • 日期2022年5月13日 - 2022年6月9日
  • 地址 尖沙咀碼頭巴士總站

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓