元朗人回憶小店宣布結業!「煲書聖地」貴族漫畫村做到6月底 破例加開星期二營業

文: 陳菁宇
2022.05.31

香港租借影碟漫畫的店舖本來就寥寥無幾,隨著實體漫畫逐漸消逝,慢慢地也變成了夕陽行業,即使苦苦堅持仍敵不過時代巨輪,位於元朗的貴族漫畫村亦宣布將於今年6月30日光榮結業,為數不多的租書店又少一間了!

相信長時間居住在元朗的街坊都認識貴族漫畫村!漫畫村以租借影碟DVD及漫畫為主,另外還有免費書,客人可以於店內閱讀漫畫。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

 

不少街坊得知貴族漫畫村結業消息雖感到突然與不捨,覺得「煲書聖地」都要消失,但亦明白要經營下去實在不容易!不過伴隨著科技的進步,實體書慢慢地被取代,貴族漫畫村同樣表示深感不捨!

踏入最後一個月,本來逢星期二休息的貴族漫畫村,宣布星期二會照常開放,有興趣的朋友要把握機會了!

圖及來源︰貴族漫畫村

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓