元朗好去處|朗屏士多啤梨葡萄園免入場費!即摘當造晚夏/巨峰/香印提子

文: 陳菁宇
2022.06.06

位於元朗大棠村的「朗屏士多啤梨葡萄園」,不需要預約便可以免費入場!踏入夏季,正是提子的當造期,園內種了三種提子,分別是晚夏提子、巨峰提子及香印提子,大家可以在炎炎夏日到來即摘即食提子解渴!

朗屏士多啤梨葡萄園主打免費入場,任摘提子再按量收費。踏入5月,率先是晚夏提子的當造期,$90一磅。

到了7月份,晚夏提子的收成期便來到尾聲,同時代表是巨峰提子的收成期!巨峰提子有「葡萄之王」美譽,酸甜多汁,$90一磅。想摘巨峰提子的朋友不妨在7月份到來!

近年香印提子深受港人歡迎,在7月至12月便熟透,大家可以根據自己的喜好,計劃到葡萄園摘提子的月份啦!香印提子的價錢會比晚夏及巨峰貴,需要$150一磅。

除了提子可以任摘外,在士多啤梨當造季節更特設士多啤梨園,而且還有淡雪、白天使、紅寶石等多款士多啤梨,有興趣的朋友可以留意官方Facebook專頁!

元朗大棠朗屏士多啤梨葡萄園詳情

​地點: 元朗大棠路大棠村 (牌坊後面-球場側) 

開放時間:早上8時至晚上6時

費用:免費入場

交通: 朗屏西鐵站乘K66至大棠迴旋處行5分鐘便到 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓