記者開箱 | 精選Minions壞蛋練成武道館限定店7大人氣精品!造型發聲錢箱/屁屁攻擊槍

文: 陳詩明
2022.06.25

適逢《迷你兵團2》於全球正式上映,太古城中心最近聯同《迷你兵團 2》打造「壞蛋練成武道館」主題活動,並於推廣期設有期間限定店,出售多款可愛Minion精品及玩具,立即看看以下款式!

太古城中心與《迷你兵團 2》最新主題首次亮相!活動期間設有期間限定店出售《迷你兵團 》精品,打頭陣有Minions造型的發聲錢箱($199),除了有Stuart、Bob 、Kevin角色造型,還特別推出功夫造型,非常搶眼!

小朋友最愛的《迷你兵團 》遙控車($249)亦有3款選擇,分別有風速機器款、火熱香蕉款及噴射引擎款,可以使用香蕉形遙控器或手機操作遙控車,配有超酷燈光及動感音樂!

Minions《迷你兵團 》屁屁攻擊槍($299.9)是《迷你兵團 》的新型武器,只要按住扳機就可以播放放屁聲及笑聲,拉動槍後的手柄可以令綠色屁屁雲旋轉!

這款大笑Otto公仔($499.9)非常可愛,設有9種不同遊戲方式及20多種短語,只要按它的袋子就會跟你打招呼說「Bello」;按它的頭部就會唱歌或說故事,如果將隨附的金幣放到口袋中,可以令Otto更開心!

最特別當然有這款爆破驚喜($149),每枝槍只可以發射一次,一按發射掣後,隨機款式的公仔就會爆破出來,相當有趣!

最後還有多款收藏公仔($69.9/個)及經典角色($239.9),有興趣的朋友記得別錯過喇!

「壞蛋練成武道館」

日期: 2022 年 6 月 17 日至 7 月 31 日 

時間: 

星期一至五:中午 12 時至晚上 9 時 

星期六、日及公眾假期:上午 11 時至晚上 9 時 

地點: 太古城中心 2/F 中庭及中橋

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓