北角美食|北角$45韓式自助餐「韓味屋」外賣三餸飯抵食推介!逾20款韓國菜/附前菜/湯/白飯

文: 陳菁宇
2022.06.13

出街買外賣經常不知道吃甚麼?又或者容易吃厭?那就要試一試位於北角的韓味屋!餐廳主打外賣韓式三餸飯,而且有超過20多款菜式,還會附送前菜、湯及白飯,這麼豐盛都只是需要$45!

位於北角丹拿道60號地下、附近一共有兩個舖位的韓國餐廳「韓味屋」,是北角附近街坊及上班族Lunch的必食人氣之選!一間主打堂食、而另一間則主打韓式自助餐外賣,三餸飯只需港幣$45,有齊20多款韓國料理菜式及私房菜供大家選擇,絕對是超值必試!

AppU TV》專區超過50個自家製節目任睇

20多款韓國料理菜式推介

喜歡食辣的朋友絕對要試泡菜豬肉,酸酸辣辣,非常之惹味可口!另外炒鮮魷同樣受歡迎,爽口而不韌,兩款菜式一出爐就已經所剩無幾了!除此之外,不得不提到雜菜餅和泡菜餃子,同樣是一出場便很快賣光,想品嘗的朋友可能要碰碰運氣啦!

特別要推薦這款牛尾骨,是餐廳每日新鮮熬製的,單是聞到已經令人垂涎三尺啦!另外還有深受大家喜愛的牛仔骨!

另外食韓國菜又怎可不試辣炒年糕!這款炒年糕同樣是必試Items,煙韌開胃而不膩!編輯私心推介韓國傳統招牌炒粉絲,粉絲香口彈牙之餘,還有很多椰菜及紅蘿蔔絲,非常足料!

私房菜推介

除了有韓國菜,這裡還有多款私房菜,入到來真的有種食自助餐的感覺,總有一款合你胃口!如果想食得健康點,就可以選擇甜甜酸酸的番茄蛋、茄子和豆腐!

外賣附贈前菜、白飯及海帶湯

食韓國菜又怎少得前菜?在這裡買三餸飯,除了會附送白飯和海帶湯外,還有泡菜、芽菜、薯仔、黑豆等前菜,如此豐盛都只是需要$45!想品嘗更多款菜式的朋友都可以$55買四餸飯,包你食到飽呀!

店舖詳情

地址:北角丹拿道60號地下D及E舖 
營業時間:11:30 - 20:30
價錢:三餸飯/HK$45、四餸飯/$55

 

活動資訊

  • 地址 北角丹拿道60號地下D及E舖
  • 開放時間11:30 - 20:30
  • 電話22646308

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓