SUKIYA即將登陸將軍澳!新界首間分店 網民狂賀:終於唔使出油尖旺食!

文: 黃卓瑩
2022.06.15

SUKIYA即將登陸將軍澳!有將軍澳街坊發現尚德商場出現SUKIYA店舖圍板,成為新界第一間分店。SUKIYA主打平價牛肉丼飯,旺角、油麻地店一直大排長龍,雖然暫時未有確實開幕日期,將軍澳街坊終於不用出油尖旺就食到啦!

SUKIYA主打貼地價牛丼飯,最平$25就食到,一直備受港人喜愛。自2019年登陸香港在旺角開設首店後,陸續在油麻地、黃埔開分店,一直都大排長龍。近日有將軍澳街坊發現尚德商場出現SUKIYA店舖圍板,網民都非常期待,表示「終於唔使用出油尖旺食啦!」

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

網民在Facebook群組「將軍澳主場」貼上照片,表示分店預計在8月開幕。雖然官方暫未公布新店詳情及開幕日期,不過將軍澳街坊都可以期待!

來源:FB@將軍澳主場、SUKIYA


 

活動資訊

  • 地址 將軍澳唐明街2號尚德商場205A號舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓