陳柏宇、王嘉儀「我是現場」音樂會2022|Jason、Sophy今年8月破天荒合作開騷 附門票詳情

文: 王庭芝
2022.07.28

「我是現場」系列音樂會最新公布陳柏宇(Jason)和王嘉儀這個前所未有的組合將於8月底合作開騷,《我是現場音樂會005 陳柏宇 & 王嘉儀》將於今年8月27日在九展舉行,兩位唱得之人將為大家帶來耳目一新的音樂體驗。即睇音樂會公開售票、優先購票資訊啦!

過去陳柏宇(Jason)與王嘉儀(Sophy)偶爾會在音樂活動上遇見,但只是點頭之交,不過彼此都有留意對方的音樂,而JasonSophy的音樂風格各走兩極,但都異口同聲表示今次合作演出不僅為樂迷,也為自己帶來新鮮感。

《我是現場》系列講求的是可一不可再的Live MomentsJasonSophy也預告二人將會為今次音樂會度身訂造不一樣的歌單,將各自的音樂作品融入對方的風格重新演繹,Jason說:「Sophy嘅音樂唔係香港常見嘅曲風,好想將Sophy嘅音樂元素擺喺自己身上。」Sophy亦聽到Jason的獨特性,也期待二人擦出不一樣的火花,她說:「Jason作為男歌手,佢嘅音域好濶,係應該可以唱到好高音嘅男星,我自己作為女歌手把聲有啲磁性,亦都算係唱到幾低音嘅女歌手,所以喺聲音上嘅碰撞應該可以好好玩,好期待同Jason唱合唱歌,同埋改編一啲歌曲。」

《我是現場音樂會005 陳柏宇 & 王嘉儀》詳情

日期:2022827(星期六)

時間:晚上8時正

地點:九龍灣國際展貿中心匯星 Star Hall

票價:$780 / $580 / $380

優先售票:2022728(星期四)上午11時起於FWD MAX優先發售門票

公開發售:202283(星期三)上午10時起於快達票

FWD MAX訂票網址:https://fwdmax.fwd.com.hk/fwd/#/Ticketing/ThisisLive005

快達票網址:http://www.hkticketing.com

快達票電話購票熱線:3128 8288

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓