草蜢演唱會2022|"RE: GRASSHOPPER CONCERT"演唱會10月紅館舉行四場!門票資訊/獨家優先訂票

文: 王庭芝
2022.09.07

草蜢作為香港男團始祖,繼2017年世界巡迴演唱會後,今年再回歸了!"RE: GRASSHOPPER CONCERT" 草蜢演唱會2022,將於今年10月26至29日一連4場於紅磡香港體育館舉行。今次演唱會中草蜢會將精選歌曲重新編曲,「Re」一次以不一樣的風格呈獻給大家欣賞,作為草蜢的粉絲們,記得要把握機會啦!

相隔五年,草蜢再踏紅館,今年1026日起舉行一連四場「RE: GRASSHOPPER CONCERT 草蜢演唱會2022」 ,門票明天(8日)早上10時起城市售票網公開發售。演唱會海報終於曝光,令人非常驚訝,過往他們的演唱會海報都是三個大頭靚仔樣,簡潔又直接。但今次設計,完全顛覆草蜢的傳統,剪影般的映像,要細心看才看見他們的靚仔樣,原來一切都是設計總監朱祖兒的心思。

草蜢與星級創意大師朱祖兒合作無間,多年來演唱會海報都由他操刀,今次亦不例外,這大膽設計源於「草蜢」這兩個字。阿智說:「朱祖兒話一提到『草蜢』,個腦就會Recall好多舞台表演、跳舞、唱歌嘅畫面,唔使真係見到我哋個樣,所以今次用呢個手法就係保留思考空間。」蘇志威笑說:「今次要摒棄我個靚仔樣⋯⋯」傑仔強調:「其實細心留意係見到少少,只係唔係咁清楚啫!」阿智續說:「好有神秘感,見到少少,好似新娘嘅頭紗,到開騷嗰日就會揭開畀大家驚喜。」

阿智表示今次海報重點是草蜢的神髓,雖然近乎剪影的頭像,但仍可以清楚分得出他們。他又說:「唔少Fans反映話今次張海報好特別,所以我哋諗住演唱會期間,搞個PopUp Store,除咗設計不同紀念品,仲會整大型紙牌海報畀Fans影相留念,希望帶畀大家快樂嘅回憶。」

這幾年沒有開騷,草蜢笑言轉行做運動員,不時在IG公開跑步和健身的生活片。阿智笑說:「呢幾年我哋無出國,更加無去韓國,所以Fit咗靚仔咗都係因為運動多咗,準備咗咁耐終於可以上紅館騷畀大家睇,草蜢2.0 版!」會否台上騷肌?他們笑笑要賣關子。


"RE: GRASSHOPPER CONCERT" 草蜢演唱會2022

日期:2022年10月26日至10月29日

時間:晚上8時15分

地點:紅磡體育館

票價:$880、$580、$380

 

優先購票資訊

優先訂票:2022年8月31日上午10時至9月9日晚上11時59分 (只適用於KKday APP)

取票方式:往 KKday 辦公室自取或順豐到付

訂票網址:KKday (KKday APP用戶限定)

優先訂票:>>連結<<

*網上購票另收行政費用每張$50

 

公開售票資訊

開售日期:9月8日(星期四)上午10時起

網上購票:www.urbtix.hk

流動應用程式購票:My URBTIX(Android 及 iPhone版)

信用卡電話購票:2111 5999(每日上午10時至晚上8時,包括公眾假期)

*售票首天不設售票處售票。

*售票首天每人每次限購最多10張門票,翌日起每人每次限購最多40張門票。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓