銅鑼灣好去處|銅鑼灣新開2層高夢幻打卡餐廳 藍白熱氣球位/粉紅空中花園

文: 王庭芝
2022.11.20

乘坐熱氣球打卡是不少人夢寐以求的事,在香港雖然沒法坐上真的熱氣球升上半空,但銅鑼灣這間新開的2層高酒吧餐廳Arcadia Restaurant & Bar就讓大家可以體驗邊坐熱氣球打卡邊歎美食!餐廳最大特色是設計了一個「藍白熱氣球打卡位」,想邊食飯邊打卡的朋友千萬別錯過!

Arcadia有世外桃園的意思,餐廳連天台酒吧,室内部份以藍色為主調,設計優雅,除了有非常特別的藍白熱氣球雅座外,餐廳內還有粉紅浴缸、蒲公英吊燈、花花圖案牆壁等打卡位,每個位置都滿佈細節,讓客人360度都可以拍到「IGable」的美照。

【衝出嚟玩】昂坪好去處|彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

餐廳內設有VIP房間,房內更有唱K設備,私穩度極高,適合一群朋友相聚。

至於天台空中花園則以粉紅色為主調,露天的座位配上摩洛哥風花紋的梳化粉,坐在這裡可以看到維港景色,約上三五好友放工後吹吹風,一邊淺酌幾杯,一邊欣賞五光十色夜景 ,絕對是放鬆心情的好地方!

 

Arcadia Restaurant & Bar

營業時間 : 星期一至日12:00 - 04:00

地址 : 銅鑼灣登龍街1-29號金朝陽中心2期30樓

 

 

圖片/資料來源 : IG@ArCAdiA_restaurant_bar

相片授權轉載 : IG@iamladypudding , @linggholic

活動資訊

  • 地址 銅鑼灣登龍街1-29號金朝陽中心2期30樓

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓