家電開箱|四季寶內置5種功能超實用 ! 四季適用 可以除麈蟎/烘衫/乾鞋/暖被

文: 文睿嵐
2022.11.02

最近轉季,天氣時冷時熱,家中不少冬天家電都要出動了!今次就跟大家一起開箱Panasonic 四季寶,顧名思義一年四季都適用~無論天氣潮濕烘衫,或者冬天暖被都一樣適用,現在馬上和大家一起開箱吧~

日本製造的Panasonic四季寶,備有特製的噴嘴可以三面出風,令風力更平均!內置有五種預設模式,可以用於被、鞋、防蟎、及衣物。跟機附送一個乾衣袋,只要將衣物放入乾衣袋,再把衣物掛好並拉上拉鏈,將噴嘴套入乾衣袋內扣好,最後選擇衣服模式,便可以烘乾衣物!

如果想乾鞋,就可以將風口調較好,揀好乾鞋模式就可以,再吹著鞋就可以了!同時更可以消除鞋內的異味及細菌。冬天使用的話,則可以烘暖被褥,烘暖的同時亦能有效殺滅塵蟎及致敏源,令被褥保持潔淨!

售價:HK$1,080

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓