洪嘉豪演唱會2022|好朋友陳蕾、衛蘭任嘉賓見證首個個唱!張家輝「驚喜現身」送祝福嚇到Kaho跪低

文: 黃卓瑩
2022.11.13

洪嘉豪演唱會《The Cycle of … Kaho Hung Live 2022》頭場昨晚(12日)在西九竹翠公園舉行,作為首個個唱院長為院友們準備好多驚喜,包括為演唱會苦練結他、自彈自唱日文歌等。頭場嘉賓亦邀請到好朋友陳蕾及師姐衛蘭,張家輝期間更「驚喜現身」,嚇到Kaho跪咗喺度,即刻重溫頭場精華內容啦!

Kaho表示昨晚兩位嘉賓是他演出路上非常重要的人,第一位出場的是好朋友陳蕾,兩人合唱《救》後又開始鬥嘴,Kaho話:「我頭先刻意唔同你對望,我好驚笑咗....」陳蕾反駁:「車,我ready晒你拖我手,點知你又唔拖,講起自己都想笑哈哈。」引起全大笑。隨著陳蕾透露昨晚寫了千字文給Kaho,硬咽表示得知他這四年很不容易,直言他是值得大家支持,再為Kaho送上《相信一切是最好的安排》。

第二位嘉賓是衛蘭Janice,二人合唱Kaho作曲的《別放手》,Kaho表示這首Demo後來成為了Janice的《面對》,亦是因為這首歌令華納跟Kaho簽約,所有非常感激Janice給了自己很多機會:「全部都係你畀我,去到邊都帶住我。」然後又狂講大堆英文 「Don't make me cry,I love you....」搞到Janice及觀眾都大笑!

院長作為「華納張家輝」,昨晚更獲得張家輝「現身」祝賀開騷!家輝哥拍片祝福:「嘉豪,聽講你開騷啦喎,喺度祝你有個Good Show先,我亦都代阿化骨龍一齊祝你有一個圓滿嘅演出、順順利利,恭喜恭喜」,嚇到Kaho即跪在地上驚呼:「好勁呀呢個!」。

院長又指院友覺得佢「孤寒」不肯除衫,Kaho就「係咁兒」露少少,又話:「造型師負責叫我著咩衫,唔係我話事....第日去紅館再除啦,不過一定唔會除褲啦我...」搞到一班院友高聲狂叫!最後Kaho透露呢幾個月為籌備演唱會壓力很大,又指有一晚收工回家,自己在電梯裡面開始喊,回到家要係門口喊左一分鐘,抹乾眼淚先敢入屋,怕媽咪睇到。今晚見到今晚(昨晚)的入場人數,所有眼淚都已值回票價。

圖片:大會提供

活動資訊

  • 開始日期2022年11月12日 - 2022年11月13日
  • 地址 西九文化區苗圃公園

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓