$12店聯乘可口可樂超美精品 精選10款聖誕必備 餐具/擺設/禮物

文: 文睿嵐
2022.11.18

Daiso今年聯乘可口可樂推出不少精品,有不少都很適合過聖誕,今次就等記者精選部分貨品,讓大家預備慶祝聖誕及開聖誕派對吧!

說到開派對,就不少得餐具了!$12的用品有紙杯、紙碟、紙巾等等,圖案非常鮮艷,適合聖誕~紙巾共有兩款大小不同!想環保一點的話,非即棄的杯及碗也是不錯的選擇。派對帽及禮物袋都是派對必需!

紙袋同款有兩隻色,亦可以用來放禮物~適合聖誕氣氛的擺設亦有不少,記者私心推介這兩本裝飾書,十分可愛!

想坐得舒舒服服,咕臣和坐墊都只是$39~保溫袋的尺寸夠大,只需$60,可算是非常抵買!d聯乘系列還有其他不少精品,例如便當盒及化妝鏡等都是送禮之選!大家記得趁手買入,不要錯過了!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓