Dear Jane演唱會2022|艾粒、MC做嘉賓high爆全場!大合唱超感動 Tim表白MC:好鐘意你呢個開心果

文: 黃卓瑩
2022.11.20

一連三場《AXA 安盛呈獻: Dear Jane What's Happening Live 2022》上周五開鑼,四子以多首搖滾歌曲揭開序幕,再帶來《到底發生過什麼事》、《銀河修理員》、《只知感覺失了蹤》、《經過一些秋與冬》等大熱歌曲炒熱氣氛,又同觀眾大玩遊戲。兩場演唱會分別邀請到艾粒和MC擔任嘉賓,即刻重溫頭兩場演唱會精華啦!

頭唱當晚請來艾粒做嘉賓,一齊合唱《大飲茶》high爆全場!之後艾粒問Tim:「咦?你係主音咩?我成日以為Jackal先係主音....」,引到全場觀眾大笑。隨後兩位又講笑:「 唔該晒我哋暖場嘉賓Dear Jane!跟住艾粒演唱會開始喇!我哋其實係簽左華納, 華納新單位,如果大家係中環站見到Future is now個廣告,你甩下就見到我哋喺嗰度㗎啦!下個禮拜,就會變成Pass is now喇!Dear Jane都會係個張Poster入面!同埋洪嘉豪嘅...」,現場觀眾笑爆嘴!

【衝出嚟玩】昂坪好去處|彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

騷後四子仍然難掩興奮心情,Tim說:「冇諗過大家一開場就企晒起身,企足全場,係正嘅。喺室外冇回音嘅地方,都聽到大家嗌住同我一齊唱,非常感動。」表演期間亦不時向觀眾高呼:「Thank You,Love You Guys」、「好愛大家!正到不得了!」

 

第二場就由MC張天賦擔任嘉賓,二人合唱《 無可避免 》炒熱氣氛後,Tim問MC知唔知點解要請你做嘉賓:「因為我好鐘意你呢個開心果,成日都有好多energy」,隨後MC再獨唱《老派約會之必要》,現場觀眾都聽出耳油!

Tim嘅囡囡在頭場演唱會疑似因為發燒,未完show就已經返咗屋企。休息一晚後第二場同媽媽Rabeea現身演唱會,表現到精力充沛,整晚都揮螢光棒為爸爸打氣。Tim更在獻唱《Find My Way》 時,表示要將首歌送比老婆,更走過老婆及囡囡的個位,向他們揮手及比心心,超級幸福!

圖片:大會提供

活動資訊

  • 開始日期2022年11月18日 - 2022年11月20日
  • 地點

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓