蒲台島船期|出發「香港南極」小島交通指南!蒲台島街渡時間表、收費整合/來往香港仔/赤柱

文: 黃卓瑩
2022.12.01

有「香港南極」之稱的蒲台島是香港最南面的小島,擁有海天一色、最美岩石的景緻。小島地質以花崗岩為主,有許多特色的自然風貌包括​​僧人石、靈龜石、佛手岩、南角咀燈塔、淘金崖等等。蒲台島亦是熱門露營、行山及郊遊地點,不過出發前要留意船期,並不是每日都有街渡來往小島,即睇蒲台島船期及收費表啦!

香港仔<>蒲台島

由香港仔碼頭搭乘街渡往蒲台島船程約1小時,逢星期二、星期四 (公眾假期除外)以及周末提供街渡服務。非蒲台島居民單程船費為$25,而星期日及公眾假期額外提供$50即日來回船票,登船位置在香港仔海傍翠華船務渡輪碼頭。

►同場加映:【衝出嚟玩】南丫島全新北角碼頭11月啟用!超靚海岸北角咀郊遊路線/彩虹風車橋/全程30分鐘

赤柱<>蒲台島

在赤柱碼頭前往蒲台島船程相對較快,需時約30分鐘,不過只在星期六、日及公眾假期提供服務。非蒲台島居民單程船費為$25,而星期日及公眾假期同樣額外提供$50即日來回船票,登船位置在赤柱卜公碼頭(赤柱廣場美利樓對出)。

圖及來源:旅發局、翠華船務、運輸署

活動資訊

在香港仔或赤柱乘搭街渡 >>按此查看時間表<<

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓