王菀之Serrini演唱會2022|Ivana化身行走藝術品超搶鏡!Serrini感觸演繹《流浮山》、歌迷high到爆粗

文: 黃卓瑩
2022.12.03

兩大才女Ivana、Serrini演唱會《AIA Presents: Ivana x Serrini Fairy Nice To Meet You Live 2022》首場昨晚(2日)揭幕,二人首次合作就創造出無窮無盡的化學作用!不時互唱對方歌曲,演繹最新作品《誅神的黃昏》等,現場氣氛high爆!兩位精靈昨晚的造型亦相當有睇頭,Ivana期間化身「行走的藝術品」震攝歌迷,即刻重溫昨晚精華啦!

音樂會以大森林揭開序幕,兩位精靈一黑一紫在叢林之中登場,Ivana大膽選用黑色為主調,化身「行走的藝術品」非常亮眼!Serrini則化身為一朵紫色小神仙,兩人唱了《靜謐神林 》X《天堂有路》,再合唱《小俠》,揭示了小孩的內在心靈世界,現場歌迷都非常震憾。

►同場加映:【衝出嚟玩】南丫島全新北角碼頭11月啟用!超靚海岸北角咀郊遊路線/彩虹風車橋/全程30分鐘

之後Ivana唱了Serrini的《艷后》,又指這是她最喜歡的Serrini作品。全晚高潮當然是Ivana化身一個衣櫃,配上Blythe doll的妝,唱出《The Pink Room 》,全場歌迷都企晒起身跳舞,超有氣氛!

Serrini獨唱部分帶來了《靜靜》、《樹》、《我在流浮山滴眼水 》及Ivana的《月亮說》及《未日》,唱到《 我在流浮山滴眼水 》個陣樹妮妮突然感觸,憶起寫給這首歌的對象已經結婚,其後表示:「我冇feel㗎,我好有feel只係自己寫咗隻歌,為自己作品感動。」

樹妮妮話自己最近做多咗運動,亦同觀眾講:「頭先我行咗去個好遠嘅地方,燒埋條裙先上來,所以咁耐,並唔係因為我最近呢幾日食左燒味飯,拉唔到條拉鏈㗎!同埋我好明顯都做咗啲cardio」,現場觀眾都笑爆嘴。

兩位精靈在演唱會將行走的藝術推向極致,樹樹成精後每首歌、每個畫面都令觀眾驚嘆,期間更有歌迷興奮到爆粗大叫幾次 :「  Ivana 你好能勁!」。有歌迷留言形容呢個騷是:「今年神級系列演唱會」、「個騷CLS咁勁」,可見二人氣場爆燈!

圖及資料:大會提供

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓