Pici姐妹店免費派Pizza!限定1日免費派發500個人氣薄餅

文: 梁穎心
2022.12.13

普天同慶的聖誕要到了!人氣薄餅店The Pizza Project將免費派發500個Pizza,與市民歡慶聖誕節!意大利菜和薄餅的愛好者,不要錯過這麼盛大的Pizza Party啊!即入內文睇派發詳情喇!

位於中環的意大利菜餐廳The Pizza Project為慶祝聖誕節,特定於12月13日在店內免費派發500個Pizza,活動於傍晚6時開始。除了薄餅還有飲品供應,滿滿的聖誕氣氛由今日開始!

Pizza狂熱者記得Mark實今日下午6時到中環蘇豪卑利街26號地舖喇!數量有限,送完即止!

The Pizza Project

地址:中環蘇豪卑利街26號地舖

來源:The Pizza Project

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓