沙田美食 | 沙田新開外星人燒肉基地「EaT燒肉」!$48牛五花套餐/飛船送餐必食A4宮崎和牛/牛舌/魷魚一夜干

文: 張凱淇
2022.12.29

燒肉就食得多,但$48如此划算的燒肉,還要有外星人UFO餐車送到你面前,這種體驗你又試過未呢?沙田最這間充滿科技感的新開外星人主題日式燒肉專門店——「EaT燒肉」,由下單、到送餐都是全自助式,坐在單人燒烤爐前就會見到一個個飛船,運送燒肉套餐到你面前,超有gimmick啊!

即刻睇片啦:

 

EaT燒肉主打多款燒肉套餐,包括日本牛五花、取得官方證書認證的宮崎A5和牛及1++韓牛等,套餐配昆布清湯、沙律或自家製泡菜,及白飯,加多$15 可以將飯升級變木魚溫泉蛋紫菜飯。醬料則提供自家製BBQ汁、燒肉汁、鹽味汁、玫瑰岩鹽及原粒黑椒等。

 

$48平價燒肉之選

這裡連價錢都充滿驚喜,一個套餐大致分為3個肉類份量選擇,平平地$48居然已經可以吃到「100g牛五花及西班牙豬五花套餐」或「100g牛五花套餐」,真的想不到雖然來自外星,但價錢都非常貼地!

中價位燒肉套餐推介

中價位方面就特別推介「特級牛五花燒肉套餐」雪花肥牛油脂分佈比例均勻豐富,肉質鮮嫩(100g份量為$68、200g為$118、而300g為$168)。如果想品嚐更多其它肉類,這款「牛五花、肩胛牛柳、牛舌套餐」也是不錯選擇。

高級人氣宮崎和牛套餐

多少少budget,更加是必點這個人氣宮崎和牛套餐(100g份量為$178、200g為$268),三層設計擺放著A5和牛肉眼蓋、A4和牛肩肉和A4和牛三角腩,入口油香更強烈,一次讓你嚐盡三種不同味道質感。

單點肉類、海鮮及時蔬

除了套餐之外,這裡亦同步提供一系列的單點肉類、海鮮及時蔬,包括肉類薄牛舌、1++ 韓牛頸脊、西班牙豬五花、黑毛豬肋條等。而海鮮及時蔬則有魷魚一夜干、富士蘋果走地雞脾肉、粟米、脆肉瓜、日本蕃薯、日本南瓜等,就算一個人來、或約朋友一起吃飯。都絕對可以令你飽到捧著腹走!

即Click入圖睇MENU

INFO.

地址:沙田河畔花園地下19-20號舖

電話:(852) 2397-6118

營業時間:星期一至日 11:30-22:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓