葵芳好去處 | 僞遊北歐純白拱門影樓 任影5大打卡位!Cafe歎爆醬流心蛋治

文: 伍琸允
2023.01.04

想在港感受北歐風情?原來葵芳都有不少寶藏好去處!這次為大家推薦葵芳打卡一日遊路線,可以一秒飛到外國純白拱門前,大影休閒風靚相;又可以到木系簡約Café做下文青,啱曬假日和三五知己放空、打卡,甚至影婚照都十分適合~

即刻睇睇片啦:

第一站:Studio Arch HK

位於葵芳區的純白丹麥風樓上Studio,2大主題場地 Homey 和 Courtyard。場地設施齊全,有齊更衣及化妝間,除了私人或商業拍攝外,還可以用作證婚場地用途,價錢由HK$450/小時起。

 

現代北歐家居風場地 —— Homey

Homey 場地佔地約1,200呎,最多可容納40人,走現代北歐家居風格。

必影主題房大玩現代北歐家居風格,有齊5大打卡位!設必影標誌性純白拱門、休閒感十足的大廳、床、開放式廚房、小角落等,隨便影都像是置身在外國般。

Homey 場地收費:

【私人拍攝】週一至週五 $500/小時(最低消費兩小時)
【私人拍攝】週六、日、公眾假期 $600/小時 (最低消費兩小時)
【商業拍攝】週一至週日 $850/小時 (最低消費兩小時)
【證婚場地】$3,200/2小時 $3,800/3小時

 

戶外庭院、休閒風格場地 —— Courtyard

Courtyard 場地佔地約650呎,最多可容納20人,走戶外庭院休閒風格。

另一間主題房則走木系小清新路線,同樣都設多個打卡位。可以扮下煮飯仔,又可以扮歎下午茶,不用去cafe都可以影到韓風休閒靚相,十分之Chill!

Courtyard 場地收費:

【私人拍攝】週一至週五 $450/小時(最低消費兩小時)
【私人拍攝】週六、日、公眾假期 $550/小時(時)
【商業拍攝】週一至週日 $750/小時時)
【證婚場地】$2,200/2小時 $2,800/3小時
 

Studio Arch HK

地址:新界葵涌 永建路16-20號 高威工業中心
電話:+852 5285 9753
Instagram:@studioarch.hk

第二站:ROSIE

隱藏在鬧市中、位於葵芳廣場附近的Cafe「 ROSIE 」,以 imperfect is perfect (不完美也是一種完美)為餐廳概念,透過不規則的形狀和細節,向顧客體現出「 學會接受不完美其實就是意味著完美」的宗旨。餐廳設計走簡約木系文青風格,運用民間工藝技術,加上草編成的燈飾,打造出的自然氣息,超級打卡able!

食物方面,餐廳主打西式輕食及特飲。必試一定有新推出的慢煮雞肉白松露意大利飯(HK$118)和柚子胡椒汁青口大管粉(HK$128),2款都充滿細膩的奶油質感,而且非常入味。另外秘製流心蛋治(HK$88)都不能錯過!喜歡品嚐咖啡的朋友,推薦梳乎厘泡沫咖啡(HK$52)、藍水母(HK$68)、焦糖咖啡(HK$68),造型特別得來喝起來甜甜的,十分易入口。

ROSIE

地址:新界葵芳 興芳路177號 葵芳廣場地下18號舖
營業時間:星期一至日 12:00-20:00
電話:+852 5501 5100
Instagram:@rosiehongkong

 

►同場加映:【衝出嚟玩】赤柱孖崗山觀景台1小時來回新手路線!適合親子郊遊/飽覽赤柱灣無敵靚海景

來源:拍攝採訪、IG@studioarch.hk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓