西環好去處|運動店隱藏懷舊木屋Cafe!寵物友善/紅磚卡座打卡位/歐式後花園

文: 辛曦桐
2023.01.08

運動店與Cafe很難聯想到兩者之間有關聯,但西環卻有一家隱藏在運動店裏的Cafe 「Blue Place Cafe」!Cafe裝修不但融合純木以及紅磚超適合打卡,更歡迎愛寵人士帶同寵物一同前去,即往下看更多詳情!

西環的這家「Blue Place Cafe」位置十分隱秘,藏於同名運動店「Blue Place」內。Cafe主要走純木風,木系傢私佈滿整家店鋪,乍看有種走進懷舊歐式後花園的感覺。同時,店內亦有一個以紅磚鋪成的卡座,別具風情成為店內人氣打卡位!

►同場加映:【衝出嚟玩】赤柱孖崗山觀景台1小時來回新手路線!適合親子郊遊/飽覽赤柱灣無敵靚海景

另外,Cafe亦是一家寵物友善餐廳,歡迎大家帶著萌寵一起進餐。由於Cafe人流不算多,因此大家可以放心跟寵物在這裏慢慢拍照,大家還不快點帶「小朋友」來嘆個下午茶!

Blue Place Cafe

地址:西環堅尼地城卑路乍街93-95號地下 地鐵站B出口

營業時間:早上10時 至 晚上10時 

圖片及資料來源: blueplace.cafe, IG@banmochi.the.pom, manng089授權轉載

活動資訊

  • 地址 西環堅尼地城卑路乍街93-95號地下 地鐵站B出口

西環堅尼地城卑路乍街93-95號地下 地鐵站B出口

早上10時 至 晚上10時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓